پیج اینستاگرام بهرام افشاری

پیج اینستاگرام بهرام افشاری

 

 

پیج اینستاگرام بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۶ در شهر همدان می باشد. ما در ای بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما عزیزان بیوگرافی بهرام افشاری را آمده کردایم با ما همراه باشید. وی دانش آموخته رشته ساخت و تولید و همچنین دانشجوی رشته بازیگری در دانشگاه آزاد است. در اینجا پیج اینستاگرام بهرام افشاری را به شما معرفی می‌کنیم.


پیج اینستاگرام بهرام افشاری


شروع فعالیت بهرام افشاری

وی از سال ۸۲ کار آماتور را شروع کرد و ازسال ۸۸ به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این رو داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال ۹۲ با کار آقای درمشیان در و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت ۲ نیز داشت. البته وی امسال در جشنواره فجر در فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی حضور داشت و در سریال علی البدل نیز که نوروز ۹۶ پخش میگردد در نقش هرمز حضور دراد.جدیدترین فعالیت این بازیگر در سریال پایتخت ۵ در نفش بهتاش است.

بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

 

فیلمهای سینمایی

عصبانی نیستم
لانتوری
ایران برگر
نیوکاسل
کارگر ساده نیازمندیم

.

سریال های بهرام افشاری

پایتخت ۲
آسمان من
علی البدل
پایتخت ۵

 

داستان این مجموعه کمدی در مورد اهالی روستایی توریستی و خوش آب و هوا بنام چشمه قل قل است که از دو طایفه آبیاری ها و آبناری ها تشکیل شده اند و اگرچه سالیان طولانی در کنار هم زندگی می کنند اما همیشه سر موضوعات مختلف با هم اختلاف دارند و …

در خلاصه داستان فیلم کارگر ساده نیازمندیم قدم یک جوان ساده که برای کار از شهرستان به تهران آمد و در مغازه رحمت شاگردی می کند و عاشق مونس دختر رحمت شد.

در خلاصه داستان فیلم لانتوری آمده است که نام این فیلم نام باند تبهکاری لانتوری است. لانتوری متشکل از سه مرد و یک زن است. آنها اقدام به دزدی و زورگیری می‌کنند. سردسته‌ی لانتوری پسری است به نام پاشا. او ناخواسته عاشق زنی به نام مریم می‌شود. اما پس از بی‌توجهی مریم وی اقدام به اسیدپاشی به صورت دختر می‌کند…

 

بهرام افشاری در سریال پایتخت 5

.بهرام افشاری در سریال پایتخت 5 به کارگردانی هنرمند با تجربه آقای سیروس مقدم در نقش شیرافکن فرزند بهبود و خواهر زاده نقی معمولی را بازی میکند.که بعد این اسم تغییر می کند به “بهتاش” وی اینطور می گویید که این اسم بهتر در ذهن ها باقی می ماندوی اینگونه در باره نقش شیرافکن در فصل های قبلی سریال پایتخت گفت که با اینکه چندین سال می گذرذ اما این نقش در ذهن مردم به خوبی به یاد مانده,باید تمام سعیمو کنم برای مخاطبان پایتخت 5 در نقش بهتاش خیلی بهتر از نقش شیرافکن بازی کنم و از نقش خود دفاع کنم.

بهرام افشاری اینطور راجب بهتاش می گویید : بهتاش هم با چالش های جوان های امروز روبه رو است و نیاز ها و خواسته هایی دارد که برای آن تلاش می کند اما کمی بد شانس هم هست.بهتاش کمی راحت طلب و سست است.این سریال هم اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش است ساعت 10 شب.

 

تئاتر

دیابولیک رومئو و ژولیت (آتیلا پسیانی، ۱۳۹۷)
«ماکوندو» (آزاده انصاری، ۱۳۹۶)
جوجه تیغی [بازیگر، نویسنده و کارگردان] (بهرام افشاری، ۱۳۹۴)
روی خوش مهتاب (بهداد زندیه وکیلی، ۱۳۹۴)
نمایشنامه‌خوانی تهران زیر بال فرشتگان (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۴)
هیپوفیز (کوروش نریمانی، ۱۳۹۴)
کامنت (یوسف باپیری، ۱۳۹۴)
پائیز (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۳)
مرگ فروشنده – نقش هاوارد (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۳)
نمایشنامه خوانی هاروی (ملودی آرام نیا، ۱۳۹۳)
دن کامیلو (کوروش نریمانی، ۱۳۹۳)
شایعات (رحمان سیفی آزاد، ۱۳۹۲)
رابینسون کروزوئه (میلاد نیک آبادی، ۱۳۹۲)
ترنج (تینو صالحی، ۱۳۹۲)
ویران (یوسف باپیری، ۱۳۹۱)
پیرمردی با بال‌های بزرگ (پرستو گلستانی، ۱۳۹۱)
آدمکش (محمد زوار بی‌ریا)
جن گیر (کوروش نریمانی، ۱۳۸۸)

 

نامزدی‌ها

  • ۱۳۹۷ – نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نوزدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم لانتوری
  • ۱۳۹۷- برنده تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی پایتخت ۵
  • ۱۳۹۶ – نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی علی‌البدل
  • ۱۳-۹۶ – همچنین نامزد بهترین بازیگر مرد ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم
  • ۱۳۹۶ – نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم

 

اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌ دانم شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ ها و سریال‌ ها باشم

بیشتر به‌ درد نقش‌ های خاص و تجربه‌ های خاص می‌ خورم که متفاوت‌ تر از کارهای عامیانه است

در سریال پایتخت تکیه کلام مشهوری داشت که بیشتر در حالات عصبانی و غیرتی می گوید اَی خِدا، این لفظ حسابی در بین مردم جا افتاد، خودش می گوید امروز مردم من را که می بینند به جای سلامی می گویند اَی خِدا

 

بیشتر بخوانید: پیج شاخ های اینستاگرام

 

پیج اینستاگرام بهرام افشاری

برای مشاهده پیج اینستاگرام او بر روی لینک زیر کلیک کنید.

bahramafshariofficial@

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *