اینستاگرام محمدامین کریم پور

پیج اینستاگرام محمد امین کریم پور

 

 

اینستاگرام محمدامین کریم پور

من در اینستاگرام با گوشی خود اقدام به سایر ساخت ویدیو ها و کلیپهای طنز میکردم پس از مدتی مشاهده کردند که این کلیپ ها بسیار پرطرفدار شده و فالوورهای زیادی را جذب کرده است . محمدامین کریم پور متولد 7 مرداد 1373 در تهران، چهره اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس رشته برق الکترونیک از دانشگاه علمی کاربردی است، بچه اکباتان و طرفدار دو آتیشه پرسپولیس می باشد. او چهره و کمدین اینستاگرامی است. در اینجا اینستاگرام محمدامین کریم پور را به شما معرفی می‌کنیم.


اینستاگرام محمدامین کریم پور


نحوه شروع فعالیت در فضای مجازی

شروع از فیسبوک. فعالیتم از دوران دبیرستان با فیسبوک شروع شد . از همون اول 5 هزار فرند خوب داشتم، عکس میزاشتم، می رفتم بازوهامو می دادم دوستام فتوشاپ می کردند، همینجوری بالا می رفتم.

 

جدی تر با اینستاگرام

با اومدن اینستاگرام با گوشی شروع به ساخت ویدیو کردم و همزمان در فیسبوک هم میزاشتم، دیگه دو سه تا از ویدیو هام پخش شد و دیدم همه دارن خوششون میاد.

بعد داب اسمش اومد ما دیگه یواش یواش ویدیو زدیم کشیدیم بالا تا اینجا رسیدیم.

 

بیشتر بخوانید: پیج اینستاگرام بهرام افشاری

 

کلیپ ها و فیلم های محمد امین کریم پور

وی گفت ابتدا با با عکس های بدنسازی و عکس های فتوشاپ خنده دار هزاران دنبال کننده و دوست در فیس بوک پیدا کردم، تا اینکه با آمدن شبکه اجتماعی اینستاگرام به آن پیوسته و به طور جدی در آن فعالیت کردند. در فکر فوتبالیست شدن بودم.

اصلا به درآمد زایی و پول درآوردن از این راه فکر نمی کردم، همش تو فکر فوتبال بودم و هر روز می رفتم یه جا تست می دادم.

 

ویدیوهای طنر 15 ثانیه محمد امین یواش یواش به فیلم های حرفه ای طنز یک دقیقه تبدلیل شد و رفته رفته با دو میلیون فالوور به شهرت عجیبی رسید.

او حالا با داشتن تعداد بالایی از فالوورها، تبلیغات حرفه ای نیز انجام می دهد، برای تبلیغات سناریو می نویسید، خودش بازی میکند، فیلم میگیرد و از هر تبلیغات 5 – 10 میلیون تومان می گیرد.

او می گوید بین 20 – 60 میلیون در آمد ماهانه دارد.

 

از طرف پدری دور بر سمنان و دامغان هستیم و از طرف مادری شمالی هستم.

در مرداد ماه 96 با همکاری عرفان علیرضایی و چندین بازیگر کارگردانی یک نمایش طنز بنام این سه تا گرامی را  روی صحنه نمایش تالار اریکه ایرانیان برد.

در 28 اجرا 500 میلیون تومان فروش داشتند که بهترین فروش تهران شد، البته 6 اجرای آخر این نمایش به دلیل لغو مجوز از وزارت ارشاد لغو شد.

 

پیشنهادهای انتخاباتی

واسه انتخابات من سمت هیچ جناحی نگرفتم، خیلی پیشنهاد و پولای خوبی داشتند، تازه شورای شهر انقدر پیشنهاد کردند بیا اینکارو بکن ولی گفتم من نمیام.

 

پیج اینستاگرام محمدامین کریم پور

پس تصمیم گرفتم کارم را به همین منوال و با ساخت کلیپ و فیلمهای کمدی و طنز ادامه دهم.
با رواج ساخت دابسمش من نیز روش کار مرا مقداری تغییر داد و در فیلم ها و ویدئوهای خود از دابسمش نیز استفاده می کنم .
پیج اینستاگرام محمد امین کریم پور بیش از ۲ میلیون فالوور دارد و یکی از معروف‌ترین چهره‌های فضای مجازی می باشد

او با درج تبلیغات در پیج ها و ساخت فیلم تبلیغاتی و بازی در آن برای هر تبلیغ ۵ الی ۱۰ میلیون تومان دریافت می کند.

 

آمارهای رسمی نشان می دهد شبکه اجتماعی اینستاگرام بالغ بر ۷۰۰ میلیون کاربر در جهان و حدود ۲۰ میلیون کاربر در ایران دارد. کاربرانی که روزانه به طور متوسط ۱۲ دقیقه و ۵۱ ثانیه از وقت خود را در این شبکه اجتماعی سپری می کنند. از این رو اینستاگرام می تواند پیشنهادی وسوسه کننده برای تبلیغات کم هزینه هر کسب و کاری باشد; و در این زمینه چه کسانی بهتر از اینفلوئنسرها؟

 

حوزه کاری: طنزپرداز تعداد فالوور: ۱٫۶ میلیون نفر

قیمت هر پست اینستاگرام : ۸ میلیون تومان

 

پیج اینستاگرام محمدامین کریم پور

این روزها فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل به کسب و کار است; چهره‌های مشهور و معروفی در آن فعالیت می‌کنند که یک شب ره صد ساله را می‌پیمایند; و با ساخت چند کلیپ و فیلم و دابسمش های پرطرفدار به یکی از شاخ های اینستاگرام تبدیل شدند.
این چهره های اینستاگرامی علاوه فعالیت در پیج های خود; درآمد زیادی نیز از راه تبلیغات بدست می‌آورد که گاهی این درآمدها میلیونی می باشد. برای مشاهده پیج اینستاگرام او بر روی لینک زیر کلیک کنید.

mohamadaminkarimpor@

 

اجرای نمایش و درآمد میلیونی

محمدامین درباره بازی در نمایشی به نام سه تا گرامی گفت; به کمک چند بازیگر نمایش سه تا گرامی را در اریکه ایرانیان روی صحنه بردیم; که برای چند روز اجرا ۵۰۰ میلیون درآمد کسب کردیم; اما بنا به دلایلی اجرای این تئاتر ممنوع شد.

 

ازدواج و عکس همسر

محمدامین کریم پور مجرد است و به گفته‌ی خودش فعلاً قصد ازدواج ندارد و اصلا به ازدواج فکر نمیکنم .

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *