بازاریابی در اینستاگرام

 روش های بهبود بازاریابی در اینستاگرام

 

 

آیا در برنامه بازاریابی خود جایی برای اینستاگرام در نظر گرفته اید؟

آیا می خواهید به طور موثر برای کسب و کارتان از اینستاگرام استفاده کنید؟

اینستاگرام مجوعه ایی از یک شبکه اجتماعی جالب و مبتنی بر تصاویر است. اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا کالا ها و محصولات و خدمات خود را به همگان معرفی کنید، همچنین نرخ تبدیل و مشتریان و در نتیجه فروش خود را زیاد و افزایش دهید.

توضیحات زیر را های کسب درآمد در اینستاگرام می باشد توضیحات زیر را با دقت بخوانید.


بازاریابی در اینستاگرام


۱. برای بازاریابی در اینستاگرام لینک در پروفایل اینستاگرام درج کنید

تنها جایی که در اینستاگرام می توانید در آن لینک قابل کلیک درج کنید، در پروفایل تان زیر قسمت بیوگرافی (معرفی صفحه) است. اگر می خواهید به هر موفقیتی در اینستاگرام دست یابید باید از این لینک به خوبی استفاده کنید. مهمترین چیزی که می توانید لینک آن را در اینستاگرام درج کنید آدرس وب سایت تان است. این لینک می تواند آدرس صفحه محصولات وب سایت تان، آدرس صفحه محصولات تان، آدرس صفحه مخصوص مشتریان و فروش و … باشد.

 

۲. برای بازاریابی در اینستاگرام محصولات و خدمات خود را به نمایش گذارید

نمایش محصولات خود آن ها را در زمینه های واقعی به نمایش بگذارید; برای مثال در لباس: عکس آن لباس را بر تن یک فرد در یک فضای واقعی و طبیعی نشان دهید نه در ویترین یا چوب لباسی!; چون در این صورت مخاطبان شما با آن محصول ارتباط بیشتری برقرار کرده و برای خرید آن ترغیب می شوند.

حتی کمپانی هایی که محصولات فیزیکی تولید نمی کنند نیز می توانند از مزایای بازاریابی در اینستاگرام بهرمند شوند; برای مثال آنها می توانند عکس یا ویدیوهایی از کارکنان اصلی خود بگذارند یا تجربه مشتریان خود از محصولات شان را به اشتراک بگذارند.

یکی از جالب ترین انواع عکس برای نمایش محصولات و خدمات شما در اینستاگرام می تواند; عکس های از نوع قبل از… و بعد از… باشد، برای مثال یک شرکت طراحی دکوراسیون می تواند عکس های قبل از تغییر دکوراسیون و سپس عکس های بعد از تغییر دکوراسیون را به طور یک جا پست کند; تا مخاطبان صفحه اینستاگرام متوجه تغییر و بهبود دکوراسیون توسط آن شرکت شوند.

 

۳. بر روی عکس های اینستاگرام تان، متن نیز درج کنید

راه دیگر برای جذاب کردن عکس ها در صفحه اینستاگرام تان، درج متن بر روی آنهاست. زمانیکه می خواهید نکاتی را به اشتراک گذارید یا محصولات و برند خود را معرفی کنید، از این روش استفاده نمایید. این کار باعث می شود مخاطبان تان پیام عکس شما را متوجه شوند. از ابزارهایی مانند فوتوشاپ یا پاورپوینت و یا وب سایت هایی مانند کانوا; برای درج متن و افکت بر عکس های خود قبل از پست کردن آن در اینستاگرام استفاده کنید.

 

4. هشتگ # استفاده کنید

به منظور استفاده کامل از کپشن پست ها و کامنت های خود از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید. این کار باعث می شود; دسترسی به صفحه اینستاگرام و پست های شما افزایش یابد و در نهایت منجر به افزایش تبدیل وب سایت شما شود. سعی کنید هشتگ های تان مرتبط با کسب و کارتان و همچنین مخاطبان تان باشد. در هر پست از ۱۰ تا ۱۵ هشتگ استفاده کنید. به خاطر داشته باشید از ترکیبی از هشتگ های با کاربرد بالا در کسب و کارتان; با کاربرد متوسط و کاربرد کم استفاده کنید تا به طیف وسیعی از مخاطبان در اینستاگرام دست یابید و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

 

نتیجه گیری

طراحی و اجرا یک بازاریابی برای اینستاگرام; می تواند شما را از رقبا جلو بیاندازد; مخصوصا در این زمان که هنوز بسیاری از افراد نمی دانند چطور از اینستاگرام برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند. محتوایی تولید کنید که کمی با سایر شبکه های اجتماعی تان متفاوت باشد باشد; تا بتوانید مشارکت مخاطبان تان را افزایش دهید. با مخاطبان اینستاگرام خود تعامل کنید و آگاهی افراد از برند و محصولات تان را افزایش دهید; سپس محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنید تا نرخ فروش تان از طریق اینستاگرام افزایش یابد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جالب است که همچنین می تواند یک ابزار قوی برای مارکتینگ و بازاریابی باشد; فقط کافیست استفاده از آن برای این اهداف را یاد بگیرید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *