کسب درآمد در اینستاگرام

کسب درآمد در اینستاگرام

 

 

راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام

اینستاگرام کار خود را از ابتدا با عکسهایی مربعی که به اشتراک می گذاشت شروع کرد. پس از مدتی قابلیت های خود را زیاد و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای را داد. همین قابلیت ها به کاربر کمک می کند تا کسب درآمد در اینستاگرام خود را رونق دهد و از طریق این شبکه اجتماعی بازاریابی کند. با اینستاگلد همراه باشید.


کسب درآمد در اینستاگرام


برای این منظور، باید در ابتدا دو کار را انجام دهید:

 

۱. تعداد فالوئرهای خود را زیاد کرد

این کار ضرورت بسیارمهمی دارد.فالوورهای در اینستاگرام در واقع مشتری ها هستند. بنابراین، ابتدا به دنبال راهی برای افزایش تعداد فالوورهای واقعی باشید. منظور از «واقعی» کسانی هستند که فعالیت دارند و پیج های فیک نیستند.

۲. هشتگ استفاده کنید

از هشتگ های ساده روان و عمومی استفاده کنید تا فالوورها به راحتی شما را پیدا کنند. هشتگ به شما این امکان را می دهد تا کاربرانی که به دنبال شما نیستند بتوانند پست های شما را ببینند.

از دیگرقابلیت های کوتاه و به یادماندنی بودن لینک ها این است که خودتان هم می توانید به راحتی آن را روی عکس یا ویدئوی موردنظر وارد کنید.

افزایش تعداد فهرست ایمیل.

3. پیام شخصی بسازید و از کاربران بخواهید به اشتراک شما در ایند. می توانید یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای بسازید و کاملا خلاصه به کاربران دلیل اینکه چرا باید مشترک شما شوند را توضیح دهید. بهترین فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب سایتشان بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۴. برخی از ترفندها و کاربردهای محصول یا خدمات خود را برای کاربران بنویسید. این می تواند مثل یک تبلیغات خوب عمل کند و موجب اشتیاق بیشتر کاربران برای یادگیری یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول شود.

 

فروش محصولات برای کسب درآمد در اینستاگرام

آیا محصول دیجیتال یا فیزیکی می فروشید؟ در اینجا برای فروش بیشتر آنها در اینستاگرام راهکارهایی برای شما داریم.

5. در اینستاگرام پیش فروش راه بیندازید: با عکس یا ویدئو، تیزر تبلیغاتی از محصول خود تهیه کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با این ترفند، مشتری را وسوسه می کنید تا بداند چه محصولی را قرار است معرفی کنید. برای اینکه کمی هم غلو کرده و کنجکاوی کاربر را بیشتر غلغلک داده باشید، برای محصول خود هشتگ نیز تعریف کنید.

6. با عکس مشتری ها و کاربرانی که از محصولات شما استفاده می کنند و عکس ها را برای شما ارسال کرده اند، ویدئو بسازید و در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید. برای آنها هشتگ نیز تعریف کنید.

 

ارائه خدمات کالا برای کسب درآمد در اینستاگرام 

اینستاگرام برای مشتری مداری هایی که بر پایه خدمات هستند، راهکارهای بسیار زیادی دارد، تفاوتی هم ندارد که طراح وب یا کاسب باشید.

7. مشتری های موردنظر خود را فالو کنید و همه کارهای آنها را مورد تحقیق قرار دهید.

8. برای کارهای خود تبلیغات بسازید. مثال، می توانید در یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای مشکلی را توضیح دهید و بگویید کالای شما چگونه می تواند آن را برطرف کند.

 

راه های افزایش فروش رابطه ای

فروش رابطه ای یک راه بازاریابی است که صاحب بیزینس به واسطه ها برای معرفی بازدیدکنندگان یا خریداران جدید، پاداش می دهد. این سیستم چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتری. برای گسترش فروش رابطه ای از طریق اینستاگرام می توانید از روش های زیر کمک بگیرید. توجه داشته باشید که برای به اشتراک گذاری هر کدام از لینک ها دو گزینه در اختیار دارید: لینک کردن به بررسی هایی که برای محصول فروش رابطه ای نوشته شده اند یا لینک به محصول اصلی. اگر از لینک های رابطه ای استفاده می کنید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

9. علاقه و اشتیاق واقعی خود از خرید محصولی که برای آن واسطه شده اید را با عکس و ویدئوهای متعدد نشان دهید تا فالوئرها را برای داشتن آن محصول تحریک کنید.

10. اگر از میان فالوورها، کاربرانی هستند که می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند، اسکرین شات هایی از نماینده های دیگر که زیرمجموعه چرخه رابطه ای شما و نماینده دوم فروش پس از شما هستند را با آنها به اشتراک بگذارید تا بیشتر به این کار جذب شوند.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *