نحوه ایجاد آواتار اینستاگرام

نحوه ایجاد آواتار اینستاگرام

 

نحوه ایجاد آواتار در اینستاگرام

معنی آواتارها برای آینده متاورس چیست؟ همانطور که آدام موسری، رئیس اینستاگرام در ویدئوی اخیر خود توضیح داد: “آواتارها بلوک ساختمانی برای آینده هویت شخصی در متاورس هستند.” به طور خلاصه، متاورس در راه است و این شخصیت‌های دیجیتالی کوچک و سرگرم‌کننده اولین قطعه از پازل هستند. در اینجا نحوه ایجاد آواتار اینستاگرام را بیان میکنیم.


نحوه ایجاد آواتار اینستاگرام


آواتارهای اینستاگرام چیست؟

آواتارهای اینستاگرام کاراکترهای سه بعدی هستند که قابل شخصی سازی هستند. این می تواند ویژگی های فیزیکی شما را منعکس کند یا نشان دهد که چگونه می خواهید در فضای آنلاین دیده شوید.

و معلوم شد که آنها بیشتر از آنچه انتظار داشتیم سرگرم کننده و فراگیر بودند. تقریباً همه چیز را می توانید سفارشی کنید – لباس، مدل مو، خطوط صورت و موارد دیگر. این مانند یک نسخه پیشرفته از سیمز است.

برخلاف برنامه‌های آواتار قبلی، اینستاگرام از گزینه انتخاب جنسیت صرفنظر کرده است. در عوض، به سادگی گزینه‌های سفارشی‌سازی جنسیتی وجود دارد. آواتارها همچنین می توانند حاوی “کالاهای دیجیتالی” خود باشند که در کوله پشتی ها، کیف پول ها یا جیب های نامحدود ذخیره می شوند.

در حال حاضر، آواتارهای اینستاگرام فقط در استوری ها و پیام های مستقیم قابل استفاده هستند – اما آینده آواتارها چیزهای زیادی را در بر خواهد داشت.

به گفته موسری، آواتارها هویت پیش‌فرضی خواهند بود که برای نمایش در سراسر متاورس استفاده می‌کنید – چه این یک «برنامه ایجاد شده توسط متاورس یا شرکت دیگری باشد».

 

نحوه ایجاد آواتار در اینستاگرام

آواتارهای اینستاگرام در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا و مکزیک در دسترس هستند و مناطق بیشتری در ماه های آینده دنبال می شوند. برای ایجاد یک آواتار سه بعدی برای اینستاگرام:

    روی نماد منو در گوشه سمت راست بالای صفحه پروفایل اینستاگرام خود ضربه بزنید

    باز کردن تنظیمات”

    انتخاب حساب”

    “آواتارها” را انتخاب کنید

همچنین، به کشوی استیکر استوری اینستاگرام بروید و استیکر «آواتار» را انتخاب کنید:

از اینجا، می‌توانید آواتار سفارشی خود را از طریق یک سری درخواست‌های روی صفحه ایجاد کنید.

 

بیشتر بخوانید: پیج واقعی اینستاگرام

برای آینده متاورس چه معنایی دارند؟

برای اکثر مردم، حقایق دیجیتال جایگزین با توکن‌های غیرقابل تعویض (همچنین به عنوان NFT شناخته می‌شوند) فقط به فیلم‌های علمی تخیلی تعلق دارند. اما نه برای مدیران ارشد شرکت مادر اینستاگرام، فیسبوک. همه آنها به Metaverse می روند – از این رو سال گذشته تغییر نام تجاری به Meta انجام شد. و آواتارهای اینستاگرام اولین قدم برای تبدیل متاورس به واقعیت است.

همانطور که موسری توضیح می دهد، “در آینده، ما بر این باوریم که اینترنت به یک تجربه جامع تر تبدیل خواهد شد – چیزی که ما دوست داریم آن را متاورس بنامیم.” و اگر می خواهید در این دنیاهای مجازی باشید، باید راهی برای ظاهر شدن با نمایش بصری خود پیدا کنید.

 

نتیجه

اینترنت و نحوه استفاده ما از آن تغییر خواهد کرد و آواتارهای اینستاگرام فقط یک مرحله هستند.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *