راز پیجهای موفق اینستاگرام

راز پیجهای موفق اینستاگرام

 

 

راز پیجهای موفق اینستاگرام

باکمی جستجو در بین پیج‌های موفق، می‌توان به عامل موفقیت آن‌ها پی برد. این پیج‌ها دارای فالوورهای بسیاری هستند و بیشتر از آن‌که فالوور از دست بدهند، فالوور به دست می‌آورند. در این مطلب از سایت  اینستاگلد قصد داریم راز پیجهای موفق اینستاگرام بیان کنیم. با ما همراه باشید تا پرده از راز این پیج‌ها برداریم.


 راز پیجهای موفق اینستاگرام


پیج‌های موفق اینستاگرام پیجهایی هستند که:

از سایت یا وبلاگ خود استفاده می‌کنند: آدرس سایت، وبلاگ یا آیکون خود را در اینستاگرام قرار می‌دهند. به این طریق می‌توانند علاوه بر اینستاگرام، بازدید سایت خود را هم بالا ببرند.

به فالوورهای خود احترام می‌گذارند: پیج‌های موفق اینستاگرام، به تمام کامنت‌های فالوورهایشان پاسخ می‌دهند. هیچ سؤال یا اظهارنظری را بی‌جواب نمی‌گذارند. این کار نه‌تنها اعتمادسازی برای فالوورها می‌نماید بلکه نتایج تحلیل نظرات می‌تواند به محتواهای بعدی پیج کمک کند.

فالوورهای خود را فالو می‌نمایند: دارندگان پیجهای موفق اینستاگرام، با فالوورهای خود تعامل دارند. آن‌ها حتی افرادی که در زمره فالوورهای آن‌ها قرار ندارند نیز فالو می‌کنند زیرا ازلحاظ موضوعی مرتبط با نوع پیچشان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: مشکل آپلود فیلم اینستاگرام

 

پیجهای موفق اینستاگرام

تصاویر را با توضیح کوتاه پست می‌کنند: هیچ‌گاه تصاویر را بدون توضیح یا با توضیح بلند در پیج خود قرار نمی‌دهند. امروزه کمتر کسی یافت می‌شود که حوصله متن‌های بلند را داشته باشد.

دوستان خود را تگ می‌نمایند: مدیران پیج‌های موفق اینستاگرام با تگ کردن دوستانشان، صفحه خود را هم با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند. این کار باعث موردتوجه قرار گیری دنبال کنندگان دوستانشان می‌شود. با این توصیف درصدی از این فالوورها به صفحه آن‌ها نیز مراجعه می‌کنند.

از شبکه‌های اجتماعی دیگر بهره می‌برند: استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی دیگر در کنار اینستاگرام بسیار مفید است. پیج‌های موفق اینستاگرام از مدل‌های دیگر شبکه‌سازی بهره می‌برند و اینستاگرام خود را در شبکه‌های مجازی دیگر معرفی می‌کنند. از مفیدترین شبکه‌های اجتماعی می‌توان توییتر، آپارات، یوتیوب و … را نام برد.

هشتگ را فراموش نمی‌کنند: افرادی که دارای پیج‌های موفق اینستاگرام هستند، هشتگ را هدف قرار می‌دهند. هنگامی‌که هشتگ در قسمتی از پست شما قرار می‌گیرد، مانند جستجوی گوگل در تمام جستجوهای مرتبط یافت می‌شود.

در اینستاگرام برند سازی می‌نمایند: پیجهای موفق اینستاگرام، خود را به یک برند وصل می‌کند. این کار باعث اعتمادسازی برای فالوورها می‌شود.

پنهان‌کاری نمی‌کنند و پیج شفافی دارند: هویتشان آشکار است و سعی در شناساندن خود به فالوورها دارند. پیج‌های موفق اینستاگرام، نام واقعی خود را به‌وضوح عنوان می‌کنند. نام کاربری رمزگذاری شده ندارند. معمولاً نام کاربری شبکه‌های اجتماعی‌شان، با آدرس سایت یا وبلاگشان مشابهت دارد.

به فالوورهای خود تبریک یا تسلیت می‌گویند: آن‌ها مناسبت‌های مختلف را درک می‌کنند و در آن مناسبت‌ها، پست‌های مرتبط می‌گذارند. به این طریق تعامل خود را با فالوورهایشان بیشتر می‌کنند.

نتیجه:

می‌توانید با مطالعه دقیق اطلاعات کاملی از نحوه عملکرد پیج‌های مختلف به دست آورید. پس‌ازآن، راهکارها را به کار ببندید تا دستیابی به موفقیت.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *