پیج اینستاگرام

کاربرد پیج اینستاگرام چیست

 

اگر علاقه مند به خرید پیج اینستاگرام هستید، فرض می کنم معیارها و اهداف مشخصی برای استفاده از پروفایل دارید. به احتمال زیاد از این پیج برای تبلیغ برند، کسب و کار یا شخص در اینستاگرام استفاده می شود. برای اینکه خرید یک صفحه موثر و مفید باشد، لازم است فالوورها معتبر باشند. اغلب، برای صرفه جویی، خریداران ترجیح می دهند برای حساب موجود خود در سرویس های مختلف فالوور خریداری کنند.



خدمات اینستاگلد

اکانت اینستاگرام را سریع و ایمن در اینستاگلد بخرید! این وب سایت بازاری از پیج های اینستاگرام است که به خریداران این امکان را می دهد تا با انتخاب و خرید اکانت های اینستاگرام مخاطبان هدف متناسب با نیاز خود را به دست آورند. کاربران و صفحات موجود برای فروش به طور خودکار تأیید می شوند و واقعی هستند. نمی دانید پیج اینستاگرام را از کجا بخرید؟ اینستاگلد کمک می کند!


پیج اینستاگرام


ما خدمات ضمانت و نماد اعتماد را برای تراکنش های امن ارائه می دهیم. مطمئن هستید که تراکنش در اسرع وقت انجام می شود، بدون خدمات ضامن شخص ثالث برای تأیید، و بدون نیاز به انتظار طولانی. در عرض 1-2 روز، خریدار صفحه ای برای توسعه کسب و کار یا تصویر شخصی خود در اینترنت دریافت می کند. علاوه بر این، سایت اینستاگلد مزایای زیادی را برای فروشندگان صفحات اینستاگرام ارائه می دهد. با توجه به فعالیت بالای کاربران، می توانید چند روز پس از درج آگهی، اکانت اینستاگرام را بفروشید. تنها چیزی که نیاز دارید اطلاعات قابل اعتماد در مورد حساب، تعیین جایگاه صحیح و قیمت منصفانه است. برای جستجوی کاربر پسند و تعیین، اینستاگلد دارای فیلتر طاقچه مناسب و فیلتر بر اساس تعداد فالوورها و قیمت است.

 

نحوه خرید پیج اینستاگرام

فرآیند خرید خیلی سریع است. خریدار باید وارد حساب کاربری مورد نظر خود شده و با مالک آن تماس بگیرد. سپس، خریدار و فروشنده تمام جزئیات صفحه را در یک چت خصوصی مورد بحث قرار می دهند. پس از اینکه خریداران یک حساب کاربری را انتخاب کردند و از قابلیت اطمینان آن اطمینان حاصل کردند، می توانند با خیال راحت آن را از طریق سرویس Insta Sale Escrow خریداری کنند. برای شروع معامله، روی دکمه خرید حساب با سپردن در صفحه فهرست کلیک کنید.

 

نحوه لیست کردن پیج های اینستاگرام برای فروش

ما فرآیند فروش ساده را در اینستاگلد ارائه می دهیم. کاربرانی که می‌خواهند صفحات اینستاگرام خود را برای فروش قرار دهند، فقط باید وارد سایت شوند، به صفحه لیست‌ها مراجعه کرده و حساب اینستاگرام خود را برای فروش اضافه کنند. صفحه خود را توصیف کنید، یک موضوع تعریف کنید، قیمت حساب را تعیین کنید و منتظر پیام ها باشید.

 

به جای خرید فالوور، پیج اینستاگرام را با فالوور بخرید

3 دلیل برای خرید اکانت اینستاگرام:

با خرید صفحه اینستاگرام می توانید میزان پوشش آن و جغرافیای کاربران، تعداد لایک ها و کامنت ها و سایر مشخصات مهم را ارزیابی کنید. در نتیجه، شما قادر خواهید بود تصمیم بگیرید که آیا مخاطبان این حساب خاص به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند یا خیر. در عوض، وقتی دنبال کننده می‌خرید، نمی‌دانید این افراد چه کسانی هستند یا واقعا وجود دارند یا خیر.

 

بیشتر بخوانید: خرید لایک اینستاگرام

 

صرفه جویی در زمان و هزینه در تبلیغات صفحه. اگر تصمیم گرفته‌اید که کسب و کار خود را به سطح جدیدی ببرید، فروش و دیده‌شدن را در میان مخاطبان هدف افزایش دهید، پس می خواهید فوراً این کار را انجام دهید. احتمالاً برای تبلیغ یک صفحه جدید در اینستاگرام وقت ندارید زیرا حداقل چند ماه طول می کشد. اگر از خدمات شخص ثالث برای تبلیغات استفاده می کنید، در معرض خطر ممنوعیت توسط خود اینستاگرام هستید. یک راه حل خوب خرید یک صفحه تبلیغاتی آماده با کاربران زنده فعال است. این امکان وجود دارد که چند روز پس از شروع کار خود با صفحه خریداری شده مشتریان جدیدی پیدا کنید.

 

در چند سال گذشته، اینستاگرام به یکی از مهم ترین پلتفرم ها برای تبلیغ، تبلیغات و خدمات اجتماعی تبدیل شده است. اگر هنوز به این طاقچه مسلط نشده‌اید، پس با زمان همگام نیستید. شما بخش عظیمی از مخاطبان را از دست می دهید و مهمتر از همه، محبوب ترین پلتفرم رایگان برای اقدام را نادیده می گیرید. طبق آخرین اطلاعات، کاربران آمریکایی زمان بیشتری را در اینستاگرام صرف می کنند تا فیس بوک معروف. بنابراین، شما باید فوراً چیزی را تغییر دهید.

درباره‌ی instagold

از نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و دفترهایی برای نوشتن خاطرات و داستان های خیالی خودم دارم، از طرفی به دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارم و همیشه در این زمینه مطالعه می کنم و چیزهایی که یاد می گیرم را با همه به اشتراک می دارم تا در کسب و کارشان از آن ها استفاده کنند. بعد از فارغ التحصیلی ام در رشته مهندسی هوافضا به صورت خیلی اتفاقی با اینستاگرام آشنا شدم و تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و در راه علاقه ام قدم بردارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *